Logo, Käyntikortti, Tienvarsikyltti, väri- ja typografia valinnat
Asiakaspalaute
1. Miten yhteydenpito/viestintä sujui?
Todella hyvin, käytettiin puhelinta ,sähköistä viestintää se
nähtiin kasvotusten.
2. Annoinko riittävästi vaihtoehtoja/etenikö työ hyvin?
Työ eteni hyvin ,asiakkaan mielipidettä kuuneltiin ja oltiin
useasti yhteydessä ulkoasun ja sisältöä tehdessä, ehdotuksia sain runsaasti ja
sain vaikuttaa niihin, jos jokin asia mietitytti oli Nea valmis saman tien
tekemään erilaisen vaihto ehdon joista sain vaita mieleiseni.
3. Osasinko kertoa asiantuntevasti?
Itselleni käyntikortit,logot ja kyltit oli uusi asia jonden
kanssa ei itsellä ole olut kokemusta, näihin sain hyviä näkemyksiä ja ideoita
miten tuote toimii sille tarkoitetulle
tuotteelle parhaiten. Oli asioita mitä kokemattomuuttani en osanut ottaa
huomioon.
4. Vastaako lopputulos odotuksia?
Vastasi ,tarkoitus on teettää kevään aikana, kyltti ja
käyntikortteja kyseisen mallien mukaisesti ja logoa käyttää esim. yritykseni facebook suvuissani.
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti