perjantai 29. maaliskuuta 2019

Kalevalaisen jäsenkorjaajan loppuilme | asiakaspalaute


Logo, Käyntikortti, Tienvarsikyltti, väri- ja typografia valinnat

Asiakaspalaute



1. Miten yhteydenpito/viestintä sujui?

Todella hyvin, käytettiin puhelinta ,sähköistä viestintää se nähtiin kasvotusten.

2. Annoinko riittävästi vaihtoehtoja/etenikö työ hyvin?

Työ eteni hyvin ,asiakkaan mielipidettä kuuneltiin ja oltiin useasti yhteydessä ulkoasun ja sisältöä tehdessä, ehdotuksia sain runsaasti ja sain vaikuttaa niihin, jos jokin asia mietitytti oli Nea valmis saman tien tekemään erilaisen vaihto ehdon joista sain vaita mieleiseni.

3. Osasinko kertoa asiantuntevasti?

Itselleni käyntikortit,logot ja kyltit oli uusi asia jonden kanssa ei itsellä ole olut kokemusta, näihin sain hyviä näkemyksiä ja ideoita miten tuote toimii sille tarkoitetulle  tuotteelle parhaiten. Oli asioita mitä kokemattomuuttani en osanut ottaa huomioon.

4. Vastaako lopputulos odotuksia?

Vastasi ,tarkoitus on teettää kevään aikana, kyltti ja käyntikortteja kyseisen mallien mukaisesti ja logoa käyttää  esim. yritykseni facebook suvuissani.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti