sunnuntai 15. syyskuuta 2019

Tervetuloa | Kotiini | Turkuun


Tervetuloa!!


Asun kerrostalo kaksiossa, Turussa.
Viihdyn kodissani ja olen saanut tehtyä kodistani oman näköisen.

Luksuksena minulla on oma takapiha, josta löytyy terassi. Olen hieman myös sisustanut terassia, ostamalla sinne istuinryhmän. 
Kesäisin tykkään istua ulkona ja grillailla ystävien kesken.

Koti


Värimaailma: harmaa, musta ja valkoinen. Olen halunnut tuoda kotiini  hieman väriä viherkasveilla sekä leikkokukilla. 


Ruokailutila,

on yhteydessä olohuoneen kanssa. Ruokaryhmä on kuitenkin sijoitettu lähelle keittiötä. 

Ruokailutila

Ruokailutila, olohuoneen yhteydessä

Olohuone

olen siirtäneet moneen otteeseen olohuoneen tavaroita. Tällähetkellä olohuone on täysin erinäköinen. 

Olohuone



Kävin muutama päivä sitten ostamassa Ikeasta toisen tv-tason. Sain piilotettua kaikki sähköjohdot tason taakse. 
TV- taso seinästä tuli paljon ryhdikkäämmän näköinen.

TV-taso

Makuuhuone

kodin sydän! 

makuuhuone

Keittiö,

ei ole kovinkaan hyvässä paikassa, sekä se on mielestäni suunniteltu hieman hassusti. 

Kun tulee sisään kotiini päädyt pieneen eteiseen,

eteinen

 heti eteisen jälkeen oletkin jo keittiössä. Keittiö on pitkulan mallinen. Laskutilaa ei kovinkaan paljon ole. 

Keittiö

Keittiö 


WC | Sauna | Kylpyhuone



WC, kylpyhuone

sauna



Takapiha

piha on saman kokoinen kuin asunto. Pihalla on pieni kaistale nurmikkoa ja loput pihamateriaalista on soraa. Takapiha toimii myös autojen parkkipaikkana. 

Terassialueen olen sisustanut. Terassilta löytyy istuinryhmä, grilli ja tunnelma valaistusta pimeneviin iltoihin.

takapiha

takapiha

takapiha

tunnelmavalaistus takapihan aidassa

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti