tiistai 5. marraskuuta 2019

Työharjoittelu | Studio Brahe


STUDIO BRAHE


Olen ollut kaksi viikkoa työharjoittelussa Studio Brahessa.
Olen viihtynyt! Työntekijät ovat mukavia ja rentoja sekä he vastaavat mielellään kaikkiin kysymyksiini. 

Olen oppinut jo tässä ajassa paljon uutta. 

esim. 

  • Olen päässyt seuraamaan miten ammattivalokuvaajat työskentelevät erilaisissa kuvaustilanteissa/ kuvauksissa.
esim. 1v kuvissa. Ensin lapsen kanssa leikitään leluilla ja hieman tutustutaan. Vasta tämän jälkeen siirrytään kuvaamaan.
  • Olen saanut myös laittaa valmiita valokuvia kehyksiin ja pohjukkeisiin. (tarkkaa puuhaa :)
Pohjukeiden värit
  • Olen perehtynyt hieman photoshoppiin, jolla kuvat käsitellään
  • Olen laittanut vedosvaiheessa olleet kuvat asiakkaille katsottaviksi.
  • Olen pakannut asiakkaan tilaamat valokuvat kauniisiin paketteihin. Asiakkaan on mukavampi saada kuvat kauniissa paketissa!
  • Olen päässyt auttamaan tuotekuvauksissa.
  • Minut on opetettu ottamaan passikuvia. Muutaman asiakkaan olenkin kuvannut.

  • Lisäksi olen käynyt seuraamassa kuvauksia, jossa otettiin työntekijöistä uudet kuvat firman sivuille. Kuvaus toteutettiin firman työpaikalla.

Ari kuvaamassa yrityksen työntekijää

Kuvaukset käynnissä

Esittelen hieman, millainen paikka Studio Brahe on! 



Studio Brahen aulatila



Tiskin takana olevalle seinälle on ripustettu erilaisa valokuvia

Sivukuvaa aulasta

Studio Brahen aula

Verhojen takana passikuvien kuvaus huone ja vasemmalla puolella oviaukko studion puolelle.

Valokuvia on laitettu kivasti esille Studion aulaan


Valokuvat voivat olla erilaisilla materiaaleilla, esim. kuvablokit (paksua koivuvaneria), Chroma Luxe-taulut (huippukiiltävä moderni taulu alumiinilevyllä), Canvas-taulu, magneetteihin, Tarrakuva-arkkeihin, Sisustustyynyihin, Akryyliriipuksiin.



Canvas taulut ylhäällä ja alhaalla Boksikehyksiä 24x24cm 29€

Valokuvat voidaan teettää myös kuvaboxiin

Erikokoiset kuvakansiot

Myynnissä myös kuvakortteja 2€

Blokki- kehys ja aquarelle rag kuva 10x15cm 28€

Studio Brahen hinnastot. Erillinen hinnasto löytyy myös yrityksille.

Studio Brahen studiosta kuvia, täällä valokuvat otetaan.


Studio

Lapsi/ vauvakuiviin erilaista rekvisiittaa. Tavarat ovat nätisti esillä studion toisessa nurkassa.

Studio

Studio

Studio

Studio

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti